یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سی

حوزه / نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم برای حضوری پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم برای حضوری پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه دارالمؤمنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت بی‌نظیر تاریخی برای ملتی بود که سال‌ها با ظلم و ستم طاغوت و طاغوتیان مبارزه کرد و قیام مردمی‌اش، انقلابی را رقم زد که پرچمدار آزادی بود و آزادگی را به عنوان دستاوردی آرمانی برای جهانیان آزادی‌خواه به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی با تکیه بر سه اصل لطف الهی، هوشمندی و رهبری یک عالم ربانی، حضرت امام خمینی(ره) و پشتوانه ملتی رشید و بصیر از دل تاریکی‌ها رویید و امروز چون خورشیدی درخشان با هدایت و فرماندهی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) فرزند حضرت روح الله، مقتدرانه، حکیمانه، عزتمندانه و باصلابت، راه روشن و روشنگرانه‌اش را می‌پیماید.

یکی از مظاهر و جلوات پر برکت این مکتب نورانی و متکی به آموزه‌های قرآنی و دینی، «مردم مداری» و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، ویژگی «مردم سالاری دینی» آن است که بر پایه آن، حکومت با اتکا به آرا مردم و با انتخاب و مشارکت مردم در تصمیم سازی‌ها در مسیر تعالی حرکت می‌کند.

با شهادت مظلومانه سیدالشهدای خدمت و رییس جمهور مکتبی و مردمی آیت الله سیدابراهیم رییسی که دل‌های میلیون‌ها ایرانی عاشق وطن و انقلاب را داغدار کرد، ناخواسته و زود هنگام شرایطی رقم خورد تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شود و کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مهیای آزمون بزرگ دیگری گردد.

آزمونی که هم در داخل و هم در خارج، چشم‌های بی‌شماری نظاره‌گر آنند و حضور و مشارکت حداکثری مردم، معیار مهمی برای نمایش اقتدار و صلابت نظام خواهد بود.

هر چند در همه ادوار انتخابات مختلف شاهد شکوه حماسه حضور و شگفتی ساز مردم بزرگ ایران بوده و هستیم لکن انتخابات اخیر، از جهات گوناگون، حساس‌تر، مهمتر و سرنوشت سازتر است و بی‌گمان مثل همیشه، این حضور آگاهانه و بصیرانه مردم در صحنه انتخابات خواهد بود که دشمنان را پشیمان و دوستداران نظام اسلامی را شادمان خواهد ساخت.

تأکید رهبر فرزانه انقلاب دربیان شاخص‌های نامزدهای محترم و به ویژه اشاره به اهمیت شاخص «کارآمدی» و «وفاداری به مبانی انقلاب اسلامی»، نشانه‌هایی روشن از نقش مهم مردم در انتخاب رئیس جمهوری است که باید سکان امور اجرایی کشور را در دست بگیرد و برای اعتلای بیشتر این کشور اسلامی بار سنگین مسؤلیت را بر دوش کشد.

اینجانب ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان، ستاد انتخابات کشور و دیگر دستگاه‌های مسئول که مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را در فاصله چهل روز پس از شهادت رییس جمهور شهید فراهم ساختند، به تأسی از وصایای شهیدان گرانقدر و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه امامین انقلاب، حضور آگاهانه و پرشورمردم رشید و بزرگ ایران اسلامی و به‌ ویژه مردم شهیدپرور و دارالمؤمنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل را در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بسترساز اقتدار و امنیت ایران و ایرانی و فرصت ساز برای عزتمندی و سرافرازی درعرصه بین الملل و زمینه ساز یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی دانسته و همگام با شما پای صندوق رای خواهیم آمد تا به ندای شهیدان و امام شهیدان و رهبر حکیم و بصیرمان لبیک گفته و در سرنوشت کشور خود برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر مشارکتی موثر داشته باشیم.

خادم مردم: مصطفی معینی

نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha